PowderPuffGame!

Igår var en rolig dag. Det började med att jag fick prata med nästan hela mammas släkt på Skype, de är för roliga! Pratade extra länge med min moster faktiskt, fick alla smaskiga uppdateringar! Haha.

Sedan mötte jag upp med Travis. Vi åt Subway och gjorde inget vettigt. Vi åkte ner till White Point, eller gick ner rättare sagt. Som en true american blev Travis putt för att vi skulle behöva först gå ner, för att sedan gå upp för backen. Jobbigt värre. Vi chillade där tills det var dags för Annas PowderPuff-match på hennes highschool. Det var Senior-tjejerna som skulle spela amerikansk fotboll mot Junior-tjejerna. De fick dock inte tacklas utan hade snören som hängde runt midjan som man skulle dra av istället för att tacklas. Partypoopers. Det var riktig inledning med militärer med flaggor och nationalsång, haha. Det var rätt roligt att titta på, trots att jag inte fattar sporten. Jag hejade när alla andra gjorde det, enklast så! Såklart blev det bråk på läktaren också. Eftersom alla var fulla eller höga så tände det till ganska lätt och plötsligt glömde alla bort matchen och kutade för att vara med i fighten. Huliganer hela högen. Haha. Sedan kom polisen och en helikopter som cirkulerade ovanför, spännande. Det blev skitkallt för oss nyktra, men till slut vann The Seniors överlägset.




När matchen var över så åt vi, sedan åkte vi ner till Cabrillo Beach. Travis kompis fyllde år så de hade bonfire på stranden. Några öl (för de andra då, jag håller fast vid min svenska moral-don´t drink and drive) och en del tjejsnack senare åkte vi hem till Sima där han och Anna var de enda kvar som spelade beerpong. Vi spelade lite och snackade skit innan pensionären i mig kom fram. Helt plötsligt blev jag jättetrött och fick riktigt ont i huvudet. Det kändes som att klockan var fem på morgonen, men istället var den inte ens tolv. Haha. Vi åkte hem i alla fall, det visade sig när jag kom hem att jag hade feber så jag skyller på det. Jag förnekar att jag är pensionär.


Life is 10% what happens to you & 90% how you respond to it.

Kommentarer
Postat av: Paula

Heej Ellen! Jag saknar att prata med dig! :( Vill du skypa på måndag? tror jag jobbar stängning då så jag slutar vid 00:30. Så är nog hemma vid 01:00. kan du då? :) du kan svara på min blogg :) pussar och kramar!!

2009-06-06 @ 02:26:11
URL: http://paukkii.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej Ellen! Vart var du igår? :( hittade ingen Ellen 01:00. Men det är lugnt, vi kan bestämma nån annan tid? :) Vad passar dig? Pussar

2009-06-10 @ 01:44:01
Postat av: Paula

Om du kan ikväll så kan vi skypa då? :) Jag är ledig så :) 01:00? puss

2009-06-10 @ 16:23:49
URL: http://paukkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0