Goodbye California, Hello Helsingborg.

Det blev dags för min avskedsfest. Det skulle bli en go-away-barbeque men av lathet valde vi att bara spela beerpong och beställa pizza istället. Vi började i stekande sol klockan 4 på eftermiddagen och höll igång hela kvällen. I slutändan blev vi en massa folk på ansjovisvägen. Det var en grym kväll att avsluta med. Inte särskilt sorgligt men väldigt ångestfylld och mycket hejdån.



Den 16e juli lämnade jag San Pedro. Vasthy kom till mig på morgonen medan jag packade. Hon byttes sedan ut av Andre som hjälpte mig att stänga mina väskor, bära ut de(de var faktiskt väldigt tunga) och allt som behövde fixas innan vi skulle åka. Först på flyget kom tårarna, och inte lite heller! Det var ett helt vattenverk, men någon gång ska det komma. 6,5 underbara månader har kommit till sitt slut. Det var en fin tid och fina människor.

Life is 10% what happens to you & 90% how you respond to it.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag blir ju tåris av att läsa det där....hur skall jag klara av att åka hem och lämna detta? Buhuh

2009-07-23 @ 22:02:43
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: jossan

du skriver så sorgligt så jag får tårar i ögonen!

2009-07-24 @ 00:09:01
URL: http://jossanbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0